reklama

Môj prvý blog

Je piatok, 16:00 hod. a ja sedím nad svojou DÚ - vytvorenie blogu. Som učiteľka informatiky na SOŠ podnikania v Prešove, 20 rokov po VŠ a naskytla sa mi možnosť doplniť si vedomosti z danej oblasti. Samozrejme, že som sa potešila, veď k takýmto poznatkom, aké nám predkladajú lektori z UPJŠ KE, len tak ľahko neprídem. Ale má to jedno veľké ALE!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na VŠ sme pracovali ešte so sálovými PC, diernymi štítkami a páskami. Postupne, v praxi, som sa sama naučila používať Norton Commander, T602, AMIPRO, Windows, MS Office, CorelDraw...a vyzerá to tak, že naďalej kopu času strávim samoštúdiom. Naši lektori sú strašne zlatí, ale zabúdajú na to, že na kurze sedia aj učitelia takí ako ja (teda tí, čo programujú po 20 - tich rokoch). Potom je asi projekt DVUi zle naprojektovaný. Nemali sa spájať učitelia gymnázii s učiteľmi na SOŠ a ZŠ. No, uvidíme, čo bude ďalej. Držte mi palce, aby som to nejako zvládla. Rodina hladuje, deti chodia obtrhané a ja začínam mať už kockatú hlavu.

Dana Cvengroschová

Dana Cvengroschová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyznavačka zdravého životného štýlu a bojovníčka za lepší svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu